logo
multiline

Zakończenie roku

Informujemy, że uroczystość z okazji zakończenia edukacji przedszkolnej dla dzieci 6-letnich odbędzie się wg następującego harmonogramu: 

Grupa Niebieska – 17.06.2025r., godz. 13.30,  

Grupa Fioletowa – 17.06.2025r., godz. 14.30.


Serdecznie zapraszamy.

Dzień Dziecka


Warsztaty

Serdecznie zapraszamy dzieci z Grupy Czerwonej, Pomarańczowej i Żółtej wraz z Rodzicami na warsztaty prowadzone metodą Weroniki Sherborne, które odbędą się 22.05.2025r (czwartek) o godz. 15.15.

Zainteresowanych rodziców prosimy o zgłaszanie się do nauczycielek w grupach do 20.05.2025r.

Prosimy o strój sportowy oraz kocyk (rozmiar co najmniej 130x70cm).

Dzień Dziecka

Informujemy, że z okazji DNIA DZIECKA, planowane są następujące atrakcje dla dzieci:

30.05.2025r. uczestnictwo w animacji „Podwodna przygoda” przygotowanej przez grupę teatralną Magmowcy z Torunia oraz pląsy zabawy muzyczno – ruchowe organizowane przez nauczycieli grup.

 - 02.06.2025r. Wycieczka do Józefowa „Przylądek Ajudy” (9.00-13.30)

Grupa: „Niebieska”, „Fioletowa”.

03.06.2025r. Wycieczka do Józefowa „Przylądek Ajudy” (9.00 – 13.30)

Grupa: „Żółta”, „Zielona”.

- 03.06.2025r. Wycieczka do sali zabaw „Spoko Loko” we Włocławku Grupa: „Czerwona”, „Pomarańczowa”.

* Koszt wynajęcia autokaru na wycieczkę do Józefowa pokrywa Rada Rodziców. Bilety wstępu pokrywają Rodzice. Cena biletu: 35zł (wstęp + warsztaty).

*Cena biletu do „Spoko Loko” wynosi 30zł.

Pieniądze za bilety wstępu zbierane będą przez skarbników grup 

do dnia 26.05.2025r.


Dzień Mamy i Taty

Zapraszamy Rodziców na uroczystość z okazji Dnia Mamy i Taty, która odbędzie się dnia 20.05.2025r. (wtorek), wg następującego harmonogramu:

Godz. 13:30 - gr. Pomarańczowa, gr. Żółta

Godz. 13:50 - gr. Czerwona, gr. Zielona

Godz. 14:10 - gr. Niebieska, gr. Fioletowa 

W programie:

Występy artystyczne w salach dzieci, kiełbaski z grilla na placu zabaw oraz inne atrakcje.

Informujemy, że po występach artystycznych i wyjściu z sal opiekę nad dziećmi sprawują Rodzice.

DYŻUR PEDAGOGICZNY

Zapraszamy chętnych rodziców na indywidualne spotkania z nauczycielami, które odbędą się według następującego harmonogramu:

6 maja (wtorek) godz. 15.30 - 16.30 - grupy: Żółta, Niebieska, Fioletowa;

7 maja (środa) godz. 15:30-16:30 dyżurować będzie Pani logopeda;

8 maja (czwartek) godz. 15.30 - 16.30 - grupy: Pomarańczowa, Czerwona, Zielona;

oraz dyżurować będą Panie: psycholog i  pedagog specjalny.


Serdecznie zapraszamy

PRZERWA WAKACYJNA

Informujemy Państwa, że zgodnie z organizacją pracy przedszkola na rok szkolny 2024/2025 przerwa wakacyjna w naszym przedszkolu będzie trwała od 01 do 31.08.2025r. Dyżur w tym czasie będzie pełnić Przedszkole Publiczne nr 32 "Jaś i Małgosia".

Aby dziecko skorzystało z opieki przedszkolnej w okresie wakacyjnym, należy pobrać z przedszkola, wypełnić i oddać stosowną Kartę w terminie  do 16.05.2025r., do godziny 15:00 Karty będą dostępne od dnia 5.05.2025r., od godz. 13:00.

Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z §6 umowy o świadczenie usług przedszkolnych z dyżuru wakacyjnego mogą korzystać jedynie dzieci, których obydwoje rodzice pracują i w tym czasie nie korzystają z urlopu wypoczynkowego. W związku z powyższym karta zgłoszenia dziecka na wakacje powinna zawierać potwierdzenie o zatrudnieniu.

Dziekujemy!!!

Dziękujemy wszystkim za tak wielkie zaangażowanie i przynoszenie kwiatków. Dzięki nim w naszym ogrodzie przedszkolnym zrobiło się bardziej kolorowo:)


Dzień Ziemi

 

Życzenia wielkanocne


Potwierdzenie woli przyjęcia dziecka

Prosimy Rodziców dzieci zakwalifikowanych w procesie rekrutacji do przedszkola na rok 2025/2026 o dostarczenie „OŚWIADCZENIA O POTWIERDZENIU WOLI PRZYJECIA KANDYDATA DO PRZEDSZKOLA”. Dokument należy dostarczyć do dnia 18.04.2025r., do godz. 10:00


Dziękujemy za przekazanie 1,5% podatku

Dziękujemy wszystkim Rodzicom, którzy zdecydowali się wesprzeć nasze przedszkole w ranach przekazania nam 1,5% podatku dochodowego.

Za zebraną kwotę z zeszłego roku zakupiliśmy logo oraz napis "Tęczowa Wyspa", które widnieją przy wejściu przedszkola.